Nastavení očekávání

Nedávno jsme měli schůzku s klientem, který chtěl nastavit PPC kampaně.
Jednalo se o zástupce aerolinek specializujících se na prodej pobytů a letenek do Ázerbájdžánu.
Cílem bylo zvýšení prodeje, což je vlastně společné pro všechny klienty.
Jako v mnoha případech, kvůli složitosti a rozmanitosti PPC nástrojů, klient jim nerozumněl nejlépe.
Proto jsme se dostali do dlouhého rozhovoru, kde jsem vysvětloval, co se může stát a co se stane na příkladech použití specifických nástrojů a postupů. Najednou mě překvapil dotazem, jestli mu můžeme zaručit, že jeho tržby stoupnou. Na to jsem s úsměvem odpověděl, že pokud by existovala firma, která může zaručit, že tržby stoupnou, všichni by ji angažovali a my pravděpodobně také.
Nemyslím si, že ten dotaz byl nemístný, každá firma a podnikatel chce více vydělávat, ale jestli vám agentura slibuje, že se to s její pomoci stane, pak blaze řečeno přehání. Pokud agentura bude dobře odvádět svoji práci, ano, s velkou pravděpodobností tržby stoupnou, ale důležité je vědět, že úkol agentury není zvýšení klientovo tržeb. Práce agentury je přivést co nejvíce zájemců o konkrétní produkt nebo službu za co nejnižší náklady.
Jinými slovy, náš úkol je najít na webu zájemce, kteří chtějí cestovat do Ázerbájdžánu.
Samotný obchod, vám může pokazit vlastnost produktů, cenová politika, konkurence, zaměstnanec, když se špatně vyspí a mnoho dalších faktorů, a proto je zvýšení tržeb zodopvědností klienta.