Internetová reklama

PPC kampaně ve vyhledávačích / sociálních sítích
PPC kampaně mají obrovskou přednost v rychlosti implementace a přinášení výsledků.
S využitím PPC kampaní dodáte svému podnikání okamžitý nárůst.

Zákazníka můžete zacílit:
– klíčovým slovem nebo frází
– zeměpisně nebo dle jazyka, kterým zákazník mluví
– dle státu, regionu, města
– dle libovolné vzdálenosti od určitého místa
– dle přístroje, který používá – desktop, tablet, mobilní telefon
– dle věku, pohlaví, zájmu…
– reklamu můžete časově rozložit na provozní hodiny, nebo libovolně na den nebo část dne, kdy myslíte, že je větší poptávka po vašem produktu

Vytvoříme pro vás obsah a reklamy na Googlu, Seznamu, Facebooku, Instagramu

PPC kampaně jsou zvlášť přínosné z aspektu možnosti zaměření kampaní na období zvýšeného prodeje, například kolem Vánoc, na slevy a nebo na speciální akční nabídky. U PPC kampaní na rozdíl od SEO máte plnou kontrolu nad více parametry cílení reklamy a také nad výdaji. Vyhodnocení výsledků a nastavení parametrů je prakticky okamžité.

První pozice na stránce výsledků vyhledávače (Google a Seznam) je vám k dispozici ještě dnes.

PPC kampaně na sociálních sítích
Sociální média nemají být kanálem pro nabízení produktů nabo služby ani nemají kopírovat „Novinky“ z vašich stránek. Komunitu na sociálních sítích musíte oslovit zajímavým příspěvkem, není to o jednotlivých nesouvisejících příspěvcích, ale o kontinuitě a je to strategický běh na dlouhou trať.

Zákazníka můžete zacílit:
– na FB a IG vašich fanoušků
– na FB a IG přátel vašich fanoušků
– na FB a IG profilu lidí, kteří navštívili vaši stránku
– na FB a IG přátel lidí, kteří navštívili vaši stránku
– na FB a IG lidí, kteří jsou podobní lidem, kteří navštívili vaši stránku,
– na FB a IG lidí, kteří jsou podobní vašim fanouškům
– demograficky, přičemž meze klade jenom omezená představivost

Obsahový marketing
Vizuální a textový projev musí zaujmout, informovat a motivovat návštěvníka. Je to o struktuře, hierarchii a formě podávaných informací, o tom, kdo je váš zákazník, jeho věk, sociální status, kde bydlí. Co vaši zákazníci mají společného, co můžete udělat pro vašeho zákazníka. Sdělujeme věci, o kterých si myslíme, že z nich vaši zákazníci budou nadšeni.
Tvoříme strukturované příběhy, které mají nápad a cíl, ale především zaujmou.

E-mail marketing
E-mail marketing je považován za nejefektivnější metodu internetové reklamy. Návratnost investice do e-mailového marketingu se ukazuje být vysoká, pokud se kampaně dělají správně a pokud příjemce reklamy souhlasí s odběrem reklamních sdělení.

E-mail marketing je výrazně levnější a rychlejší než direct mail, zasílán tradičním způsobem, poštou. Umožňuje vám přímou komunikaci se stávajícím a potenciálním zákazníkem. Můžete informovat, posílat nabídku, sdílet příběhy, ukázat nové produkty. E-mail marketing je globální, sdělení se snadno vytváří a snadno se hodnotí úspěšnost kampaní.

Napište nám co požadujete a co se vám líbí.