PPC kampaně ve vyhledávačích / sociálních sítích

PPC kampaně mají obrovskou přednost v rychlosti implementace a přinášení výsledků.
S využitím PPC kampaní dodáte svému podnikání okamžitý nárůst.

Vaše reklama může být zobrazena:
– na stránkách, kde se vyskitne vybrane klíčové slovo nebo fráze ( iDnes, NovaTV, TN.cz …)
– na libovolně a přesně vybraných stránkách
– na YouTube, jako vaše video a nebo banner v cizím videu
– video před spuštěním cizího videa vybraného dle kontextu, dle klíčového slova a nebo na cíleném kanálu…

Zákazníka můžete zacílit:
– klíčovým slovem nebo frází
– zeměpisně nebo dle jazyka, kterým zákazník mluví
– dle státu, regionu, města
– dle libovolné vzdálenosti od určitého místa
– dle přístroje, který používá – desktop, tablet, mobilní telefon
– dle věku, pohlaví, zájmu…
– reklamu můžete časově rozložit na provozní hodiny, nebo libovolně na den nebo část dne, kdy myslíte, že je větší poptávka po vašem produktu

Vaše reklama může být textová, obrázková, animovaná nebo video.
Můžete zobrazit odlišné reklamy pro každou kampaň, cílovou skupinu, přístroj, jednotlivě nebo kombinováním všech výše uvedených kritérií.

PPC kampaně jsou zvlášť přínosné z aspektu možnosti zaměření kampaní na období zvýšeného prodeje, například kolem Vánoc, na slevy a nebo na speciální akční nabídky. U PPC kampaní na rozdíl od SEO máte plnou kontrolu nad více parametry cílení reklamy a také nad výdaji. Vyhodnocení výsledků a nastavení parametrů je prakticky okamžité.

První pozice na stránce výsledků vyhledávače (Google a Seznam) je vám k dispozici ještě dnes.
Vytvoříme pro vás obsah a reklamy na Googlu, Seznamu, Facebooku, Instagramu ….

Kontaktujte nás!

PPC kampaně na sociálních sítích

Sociální média nemají být kanálem pro nabízení produktů nabo služby ani nemají kopírovat „Novinky“ z vašich stránek. Komunitu na sociálních sítích musíte oslovit zajímavým příspěvkem, není to o jednotlivých nesouvisejících příspěvcích, ale o kontinuitě a je to strategický běh na dlouhou trať.
Na sociálních médiích je nutné dodržovat pravidlo 80/20 přičemž 80% má činit hodnotný obsah pro cílovou skupinu a 20% je promoce.

Zákazníka můžete zacílit:
– na FB a IG vašich fanoušků
– na FB a IG přátel vašich fanoušků
– na FB a IG profilu lidí, kteří navštívili vaši stránku
– na FB a IG přátel lidí, kteří navštívili vaši stránku
– na FB a IG lidí, kteří jsou podobní lidem, kteří navštívili vaši stránku, nebo jsou podobní vašim fanouškům
– demograficky, přičemž meze klade jenom omezená představivost

Vytvoříme vám digitální existenci – od webových stránek, digitální značky, digitálních dokumentů, PPC kampaní a kampaní na sociálních sítích. Vše na jednom místě pro úspěšnou internetovou kampaň.

Kontaktujte nás!