Ekvivalent

Název společnosti, Logo, CI, Web development, Marketingový koncept

Ekvivalent

Pomoc firmám, když se jejich majitelé ocitnou v patové situaci.

Klient se pokusil s konkurenčním studiem dojít k názvu společnosti a nepovedlo se to ani za šest měsíců. Kromě názvu, který se má vztahovat k činnosti klienta, zásadní problém, který bylo nutné vyřešit, byla volná .cz doména, což je v dnešní době značně omezující ve výběru slov. Naše řešení “Ekvivalent” je název, který symbolizuje stav, kdy řešení sporu přináší stejnou hodnotu pro všechny zúčastněné strany a doména byla volná. Zbytek pak byl jednoduchý.

REALIZOVÁNO: Název společnosti, logo, korporátní identita, firemní profil, webové stránky, copywriting, marketingový koncept.

  • Foto
  • Foto
  • Foto
  • Foto

Jak probíhá
naše práce?

Nejprve poznáme Váš projekt a to, čeho chcete dosáhnout.
Analyzujeme produkt, cílovou skupinu a kontext značky, ve kterém design vzniká.

Na základě analýzy začneme hledat kreativní řešení.
Skicujeme, navrhujeme koncepty a vytváříme design od obalů a logotypů přes branding až po weby či marketingové materiály.
Návrhy Vám přehledně odprezentujeme a vysvětlíme jejich myšlenku.

Zpracujeme Vaše připomínky, společně doladíme vizuální i obsahové detaily a připravíme finální výstupy.
Odevzdáme tisková data, digitální podklady nebo kompletní brandové a marketingové materiály připravené k použití.