Ekvivalent

Název společnosti, Logo, CI, Web development, Marketingový koncept

Ekvivalent

Pomoc firmám, když se jejich majitelé ocitnou v patové situaci.

Klient se pokusil s konkurenčním studiem dojít k názvu společnosti a nepovedlo se to ani za šest měsíců. Kromě názvu, který se má vztahovat k činnosti klienta, zásadní problém, který bylo nutné vyřešit, byla volná .cz doména, což je v dnešní době značně omezující ve výběru slov. Naše řešení “Ekvivalent” je název, který symbolizuje stav, kdy řešení sporu přináší stejnou hodnotu pro všechny zúčastněné strany a doména byla volná. Zbytek pak byl jednoduchý.

REALIZOVÁNO: Název společnosti, logo, korporátní identita, firemní profil, webové stránky, copywriting, marketingový koncept.

  • Foto
  • Foto
  • Foto
  • Foto

Začněme
spolupracovat

První krok je, abyste nás v největší možné míře informovali o vašich požadavcích, představách a poskytli nám co nejvíce podkladů. V zápětí se vám ozveme s případnými doplňujícími dotazy, anebo pokud se shodneme, že je nutná osobní schůzka, rovnou se domluvíme na termínu vstupní konzultace.

Vstupní konzultace je bezplatná.

Vstupní konzultace je přátelský, nezávazný rozhovor. Je založen na vašich požadavcích a cílech. V rozhovoru se zaměřujeme na analýzu současného stavu vašeho projektu a z toho vyplývají doporučení, o kterých se budeme bavit. Základem analýzy je definice silných stránek, slabých stránek, příležitostí a hrozeb pro váš projekt.

Vstupní konzultace je příležitost pro vás, abyste se seznámili s naší agenturou, našimi zkušenostmi, odbornými znalostmi, portfoliem a komunikačními dovednostmi. Dále si odnesete nezávazná doporučení, časový harmonogram pro realizaci a také cenový odhad.