Jana Weinberg

Logo, CI

Jana Weinberg

Koučink a konzultace v oblasti lidských zdrojů, zejména recruitmentu, rozvoji lidského potenciálu a růstu.

Vytvoření správného brandu je pro malou firmu nebo jednotlivce důležitější než pro větší společnosti. Větší společnosti obvykle disponují většími prostředky k naplnění podstaty brandu. U menších společností brand musí obsahovat větší vnitřní hodnotu pro snadnější vytvoření pozice na trhu.

REALIZOVÁNO: Návrh loga, návrh korporátní identity.

  • Foto
  • Foto

Jak probíhá
naše práce?

Nejprve poznáme Váš projekt a to, čeho chcete dosáhnout.
Analyzujeme produkt, cílovou skupinu a kontext značky, ve kterém design vzniká.

Na základě analýzy začneme hledat kreativní řešení.
Skicujeme, navrhujeme koncepty a vytváříme design od obalů a logotypů přes branding až po weby či marketingové materiály.
Návrhy Vám přehledně odprezentujeme a vysvětlíme jejich myšlenku.

Zpracujeme Vaše připomínky, společně doladíme vizuální i obsahové detaily a připravíme finální výstupy.
Odevzdáme tisková data, digitální podklady nebo kompletní brandové a marketingové materiály připravené k použití.