Případové studie

Od počáteční koncepce po finální realizaci.
Tato ukázka případových studií nabízí hloubkový pohled na naši zdatnost v dosahování výsledků v oblasti brandingu, web designu a internetového marketingu. Každá případová studie přináší vyprávění o jedinečných výzvách, kterým čelili naši klienti, a odhaluje řešení, které jsme pro ně vytvořili.

  • Svoboda Press

    Logo, CI, Web development
    Více
  • Crunchy Freeze

    Logo, obalový design
    Více
  • Mondo Vitality

    Brand identita, Vývoj e-shopu, Online marketing
    Více
  • rutland & partners

    Logo, CI, Web development, Online marketing
    Více
  • Lamax

    Brand identita, Obalový design, Online marketing
    Více
  • NorthStar Corporate Finance

    Logo, CI, Web development
    Více
  • Space

    Vývoj e-shopu, Online marketing
    Více
  • Smart Care

    Logo, CI
    Více
  • HempSapa

    Brand identita, Obalový design, Vývoj e-shopu
    Více
  • Ekvivalent

    Název společnosti, Logo, CI, Web development, Marketingový koncept
    Více
  • newmama

    Název společnosti, Logo, CI, Web development, Marketingový koncept
    Více
  • Velotrixi

    Brand identita, Web development
    Více
  • Lagarto Café

    Brand pattern design
    Více
  • Jana Weinberg

    Logo, CI
    Více

Začněme
spolupracovat

První krok je, abyste nás v největší možné míře informovali o vašich požadavcích, představách a poskytli nám co nejvíce podkladů. V zápětí se vám ozveme s případnými doplňujícími dotazy, anebo pokud se shodneme, že je nutná osobní schůzka, rovnou se domluvíme na termínu vstupní konzultace.

Vstupní konzultace je bezplatná.

Vstupní konzultace je přátelský, nezávazný rozhovor. Je založen na vašich požadavcích a cílech. V rozhovoru se zaměřujeme na analýzu současného stavu vašeho projektu a z toho vyplývají doporučení, o kterých se budeme bavit. Základem analýzy je definice silných stránek, slabých stránek, příležitostí a hrozeb pro váš projekt.

Vstupní konzultace je příležitost pro vás, abyste se seznámili s naší agenturou, našimi zkušenostmi, odbornými znalostmi, portfoliem a komunikačními dovednostmi. Dále si odnesete nezávazná doporučení, časový harmonogram pro realizaci a také cenový odhad.